بهترین لپ تاپ استوک

 

ممکن است درباره لپ تاپ استوک موضوعات زیادی به ذهن شما بیاید. برخی از این موضوعات عبارتند از:

  1. لپ تاپ استوک چیست؟
  2. لپ تاپ استوک خوب است یا نه؟
  3. لپ تاپ استوک ارزش خرید دارد؟
  4. مزیت های لپ تاپ استوک
  5. معایب لپ تاپ استوک
  6. انواع لپ تاپ های استوک

انواع لپ تاپ استوک

راهنمای خرید لپ تاپ استوک

 

جهت مشاوره و خرید انواع لپ تاپ های نو و استوک با ما در تماس باشید 09173069044

لپ تاپ استوک چیست؟

استوک به زبان لاتین به معنای کالای ذخیره شده است که فقط به دلایل مثبتی استوک شده اند. واژه استوک برای انواع کالاهای دیجیتالی، الکترونیکی و یا سایر کالاها که دیگر آکبند نیستند استفاده می شود. لپ تاپ یکی از این کالاهای دیجیتالی است که استوک آن به فراوانی یافت می شود.(بهترین لپ تاپ استوک شیراز)

لپ تاپ استوک به لپ تاپ ها یی گفته می شود که به دلیل باز شدن بسته بندی، دیگر کالای آکبند محسوب نشده به انبار منتقل می شوند. این لپ تاپ ها از نظر سخت افزار یا باطری مشکلی ندارند و سلامت کامل دارند.بیشتر افراد به دلیل اینکه تحقیقات کافی انجام نمیدهد یا از استایل و کارایی لپ تاپ اطلاعاتی ندارند بعد از خرید لپ تاپ آکبند آن را مرجوع می کنند.

در ایران لپ تاپ های استوک به دلیل قیمت پایین تر و کیفیت بالا تر بیشتر تقاضا می شود.وقتی اسم لپ تاپ استوک می آید همه فکر میکنند که این لپ تاپ مشکل دارد و به حرف های افرادی که اطلاعات کافی در مورد لپ تاپ های استوک ندارند توجه می کنند. در صورتی که اینگونه نیست و در این مقاله تلاش می کنم تا درباره لپ تاپ استوک آگاهی شما را افزایش دهم.

خرید لپ تاپ استوک

بهترین لپ تاپ استوک

لپ تاپ استوک خوب است یا نه؟

به نظر نگارنده با توجه به اوضاع گرانی، لپ تاپ استوک خوب است. شما می توانید لپ تاپ مورد نظرتان را با هزینه کمتری تهیه کنید. لپ تاپ های استوک عمدتا از اروپا و آمریکا وارد دبی شده و سپس به ایران می آیند بنابراین از کیفیت بالایی برخوردار هستند. از نظر قیمت هم بصرفه و اقتصادی هستند.

لپ تاپ استوک ارزش خرید دارد؟

لپ تاپ های استوک دارای دسته بندی ها یا Grade هایی هستند. این Grade ها نشان دهنده کیفیت لپ تاپ ها می باشد. مثلا دارای درجه بندی A , A+, A++,Bمی باشد و قیمت آنها به نسبت این درجه بندی تعیین می شود.

درجه A++: این لپ تاپ ها بسیار تمیز و بدون خط و خش هستند و کارکرد آن ها کمتر از 6 ماه است.

درجه A+: قیمت این لپ تاپ ها فرق آن چنانی با درجه A++ ندارند و سخت افزار آن ها کاملاً سالم است ولی در بعضی از آن ها خط و خش وجود دارد.

بنابراین لپ تاپ های که از درجه ++A  با قیمت مناسب باشد ارزش خرید بالایی دارد.(بهترین لپ تاپ استوک شیراز)

انواع لپ تاپ استوک

مزیت های لپ تاپ استوک

مهمترین مزیت لپ تاپ استوک، پایین بودن قیمت آن است. در برخی موارد لپ تاپ استوک قیمش کمتر از نصف قیمت نو هست. مزیت دیگری که دارد بالاتر بودن کیفیت قططعات است. به دلیل اینکه عمده لپ تاپ های استوک مربوط به اروپا و آمریکا هستند، بنابراین کیفیت بالاتری دارند.

معایب لپ تاپ استوک

با توجه به اینکه لپ تاپ های استوک از نظر سال ساخت مربوط به گذشته هستند، ممکن است چالش هایی را ایجاد کنند. بطور مثال ممکن است باتری لپ تاپ دچار ایراداتی باشد. یا ممکن است که خود لپ تاپ دارای ضربه و خط و خش باشد.

لپ تاپ استوک دل

لپ تاپ های استوک در پی سی صدرا

انواع لپ تاپ های استوک

همانند لپ تاپ نو، لپ تاپ استوک هم در گروه های مختلفی دسته بندی می شود. این گروه ها می تواند بر اساس تولید کننده باشد، می تواند بر اساس ن.ع کاربری یا کلاس کاری که تولید می شود. لپ تاپ های استوک که در بازار موجود است، بیشتر از برندهایی مانند: Dell, Hp و Lenovo است. همچنین این لپ تاپ ها در گروه های: گیم، تجاری، دانشجویی و خانگی تقسیم بندی می شوند.

پر طرفدار ترین لپ تاپ های استوک

بسیاری از مهندسان هم به جای استفاده کردن از لپ های عادی به دلیل کارایی بالاتر و قیمت مقرون به صرفه تر از لپ تاپ های استوک گیمینگ استفاده می کنند.سری های Legion در برند لنوو و Pavilion در برند HP جزو بهترین لپ تاپ های گیمینگ استوک می باشند.گیمر ها علاقه زیادی برای بازی به کامپیوتر دارند ولی تعدادی از آن ها برای اینکه بتوانند در مکان های دیگر هم بازی کنند لپ تاپ های گیمینگ را برای بازی انتخاب می کنند.لپ تاپ ها برای بازی کردن نیاز به یک کارت گرافیک قوی و پر قدرت دارند که لپ تاپ های گیمینگ این ویژگی را دارند و کار را برای گیمر ها راحت می سازد.(بهترین لپ تاپ استوک شیراز)

لپ تاپ استوک لنوو

www.lenovo.com

لپ تاپ استوک لنوو

لپ تاپ استوک لنوو به دلیل کیفیت، طول عمر بالای و قیمت مناسب، از محبوبیت بالایی برخوردار هستند.لپ تاپ های تولید شده در کمپانی لنوو، دارای تنوع زیادی در سخت افزار می باشند و توانسته نیاز های کاربران زیادی را مرتفع سازد. از مهمترین لپ تاپ های لنوو، سری تیکنپد است که به عنوان استوک در بازار به فروش می رسد.لپ تاپ های این کمپانی با طرح و سخت افزار های متفاوتی تولید می شود و برای تمام کارهایی مانند:مهندسی،طراحی،نقشه کشی،برنامه نویسی و … بسیار کاربری و قدرتمند هستند.

یکی از بهترین لپ تاپ های این کمپانی از مدل های Thinkpad  که کاربری صتعتی دارد و مدل های قدیمی به دلیل قدرت بالاتر بیشتر تقاضا می شود.این کمپانی هرساله از محصولات جدید و پیشرفته تر خود رونمایی می کند و در بازار پخش می کند.

لپ تاپ استوک اچ پی

لپ تاپ استوک HP در بازار ایران بسیار پر طرفدار است. زیرا هم طراحی خوب و هم کیفیت خوبی دارد. بیشتر مشتری ها از نحوه عملکرد لپ تاپ راضی هستند. در گروه HP لپ تاپ های Zbook یکی از قویترین و پرطرفدار ترین این لپ تاپ ها می باشد. همچنین لپ تاپ هایی در مدل های بسیار متنوع برای سلیقه های مختلف وجود دارد

لپ تاپ استوک اچ پی

لپ تاپ استوک دل

لپ تاپ استوک dell  هم از نظر کیفیت و هم قیمت کاملا مناسب برای خریداران می باشد. عمده لپ تاپ های دل بصورت صنعتی هستند اما واقعا خوش قیمت. از معروفترین این لپ تاپ ها سری latitude می باشد که در گروه لپ تاپ های صنعتی است. ممکن است ظاهر خیلی زیبایی نداشته باشند، اما از نظر جنس بدنه و کیفیت در سطح بالایی هستند.

در گروه دل البته لپ تاپ استوک با طراحی زیبا و لپ تاپ گیم هم وجود دارد. که با قیمت بسیار عالی می توانید خرید کنید.

 
جهت مشاوره و خرید انواع لپ تاپ های نو و استوک با ما در تماس باشید 09173069044

لپ تاپ های استوک ما را ببینید

7 دیدگاه در “لپ تاپ استوک

  1. امیرحسین سلیمانی گفت:

    بسیار خوب لپتاپ های استوک ارزش خرید بالایی دارند

    1. shayesteh گفت:

      سلام دوست گرامی
      بعضی از مدل ها و لپ تاپ ها واقعا ارزش خریدش بالا هست و به نفع مشتری

  2. ساجدی گفت:

    من از شما پارسال لپ تاپ استوک خریدم و واقعا راضی هستم. امیدوارم که خدا به کسب و کارتونرونق بده

    1. shayesteh گفت:

      سلام دوست عزیز
      سپاس از نظر ارزشمند شما

  3. علی احلام پور گفت:

    با سلام وقت بخیر لپ تا هایی استوک خیلی خوب هستن مخصوصا هزینه‌ پایینی انجام می‌شود ولی مشخصات آن هم خوب هست و از دیدگاه من برای کار هایی برنامه نویسی وب شبکه از لپ تاپ های استوک استفاده بشه و هزینه کمتر انجام میشه یه جا هم معتبر هست پی سی صدرا هست از لحاظ پاسخگویی عالی و کیفیت های خوب لپ تاپ هاشون عالیه حرف نداره

    1. shayesteh گفت:

      سلام دوست عزیز
      سپاس از نظر کارشناسی شما
      لپ تاپ استوک که برای کارهای برنامه نویسی و شبکه مناسب باشه Hp Zbook و سری های Work station از برند دل می تونم اسم ببرم

  4. قربان زاده گفت:

    سلام مهندس جان
    واقعا متشکرم بابت لپ تاپ استوکی که راهنماییم کردید و برای پسرم خریدم.
    خیلی راضی هست. زنده باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *